13 Ekim 2016 Perşembe

bana bir terapist lüften

aikido dan çok şey öğreniyorum.
bir şeyi yapmaya başladığımızda hemen üst bir performans gösteriyoruz. oysa bir dur, soluklan, daha beginner sın.
yapa yapa öğreteceksin vücuduna. belki üç ayda yavaş yavaş inşa ediceksin, ama her denemen emin yol bir şey katacak sana, bedeninin her yaptığında hafızasına atacak onu.
bir de başarısızlık nedir bilmiyor gibisin, hayatın hep başarılarla dolu gibi. şimdi yapamayınca nasıl da kötü hissediyorsun. nasıl da beceriksiz, aşağılanmış. hatta dün ağlamak istedin, tıpki küçük bir çocuk gibi. aklındaki görüntüyse sen ağladığında birilerinin yanına gelip "neden ağlıyorsun" demesiydi. sen de "yapamıyorum" dicektin ve onlar bu durumun çok normal olduğuna seni ikna edecekti.

emrah a mail atmanın nedeni nedir? kendini kötü hissetmek mi? illa ki o kendini değersiz bulduğun, kendini suçladığın, kendini küçümsediğin döngüye girmek miydi istediğin? neden tam şu an?
daha bir kaç gün öncesine kadar güzel şeyler geliyordu aklına. emin olamıyordun onun seni isteyip istemediğinden. küçük de olsa bir ihtimal vardı "belki hayatındaki çok kötü bir dönemdeydi".
şimdiyse seni istemediğinin farkındasın, bu canını yakıyor, kendini değersiz hissediyorsun, aklına en kötü senaryolar geliyor. yanisi yine bir pattern e girdin. kendi kendini soktun. ama kendine engel olabilecek bir durumda da değildin. her şey çok dürtüseldi. ve sen illaki o dürtüyü karşıladığını biliyorsun. o an olmasa bir sonraki gün iletişime geçecektin. bir an önce atıp kurtulmak istedin bu gerilimli ara dönemden. ve attın mesajı.
ama daha çok rahatlamadım. utançla doldum. onun gözündeki imajımın zedelenmesi, onu hayal kırıklığına uğratmış olmam, belki de bana dair hiçbir zaman olumlu hislerinin, düşüncelerinin olmaması ihtimali..
zor günler.
evren ücretin sorun yaratmayacağı ama ilişki patternimi ele alabilecek bir terapisr istiyorum senden. please bu isteğimi karşıla. (13-10-16)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder