26 Eylül 2016 Pazartesi

bağımlılık..

görmek istiyorum emrah ı. hayatta sadece o varmış, başka kimse yokmuş gibi. çok acayip bir duygu.

ona ulaşsam, sonra görüşsek, ee sonra? bir kez görüşmek yetmiycek ki?
hem u ile buluşmuş ve cem yılmaz izlemeye gitmiştik sinemaya. bir daha buluşmadık. ki zaten olmasa da olur türden bir akşamdı.

of be emrah. of ki ne of.

diyelim ki mesaj atıcam, ne yazabilirim:

- seninle görüşmek istiyorum.

- seni görmek istiyorum.

- bu günlerde bir yerde buluşup güzel bir kahve içsek?

- sizin arayıp soracağınız yok sayın kızılay...

of be bunların hiçbiri olmaz ki. hem de hiçbiri olmaz.

ah be emrah. aramıycaksın dimi. çok belli bu ve ben bunu göremiyorum.
neyse ya, hayırlısı neyse o olsun. nasılsa elimden gelen bir şey yok.

bunun adı zaten aşk değil, bildiğin bağımlılık.


hem zaten birinden hoşlanan insan bir gün bilmem kaç gün bekler. ama 2 aydan fazla zamandır ses seda çıkmıyorsa belli ki aynı frekansta değiliz.
hani fikriye abla beni arıycağını söylemişti.
yalancı falcı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder