17 Eylül 2016 Cumartesi

Bir Erkek Sevmeye Neresinden Başlanır?

Başlıktaki soruyla ekşide karşılaşıyorum. tabiki aklıma emrah geliyor. çok acayip; bursa da ona mırın kırın eden ben, taa özümden onu istemediğime inanan ben, ank için otobüse biner binmez emrah a mıknatıs gibi çekildim. ulaşmak bile istedim ona, yeter ki çoğu detayını unuttuğum yüzünü göreyim dedim.
aramıyor. bekliyorum bana ulaşmasını. ya boşa bir bekleyişse? mesela kendi haline bıraksak avukat o. beni hayatta aramazdı, ama bu bilgiye ben şu an sahibim, o zamanlar aramasını umut ediyordum büyük ihtimalle. ya emrah için de aynı durum geçerliyse?
neyse ne. bir yığın erkeği ben aradım da ne oldu? şu an hiçbiri hayatımda değil, ki umrumda da değiller. varsın emrah arıycaksa arasın, aramıycaksa yolu açık olsun.
hayatımda ilk defa değişik bir şey yapayım ve bir erkeğe ulaşmayayım. amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder