22 Kasım 2016 Salı

AQs

sen kim köpeksin ya. resmen bana ayar vermeye çalışıyorsun. ben görmüyor muyum karşıdan gelirken bana bakarak fısıldaştığınızı? ne çalışıyorsun sen ya? resmen bataklığına beni de çekiyorsun. bi kurtulamadım resmen senden. arkadaşım alıp geçmişsin bu dersi. madem siktir olup gitsene burdan. ama yok kalabildiğin kadar kalıp insanları da kendi bataklığına çekeceksin değil mi? senin yanında olan insanları da anlamıyorum ki.
yazık ya. sabileri de kendi safınıza çektiniz. belli ki size yönelik bir tavır var. ama siz bizleri de katarak bir cephe oluşturmaya çalışıyorsunuz. resmen insanların algısıyla oynuyorsunuz. hele sen. sen ne adi bir insansın ya. nerden bulaştım ki ben sana.
bundan sonra ben kimsenin arkasından tek bir söz etmiycem.
ama öyle yanlı şeyler söylüyorsunuz ki size confirm etmek zorunda hissediyorum kendimi. sırf siz beni dışlamayın diye. hoş böyle de dışlıyorsunuz beni.
tanrım nolur bu konuda eden bulsun. kötü düşünen, ortalığı karıştıran hakkettiğini alsın en sonunda.
ya siz kim köpeksiniz? önce dönüp bir bakın kendinize. sonra diğerlerini eleştirin, yerden yere vurun. daha bu aşamaya geçmeden.. uzak durun burdan ya. sizin gibi pisliklerle burası bulanacağına, daha az bulansın burası.

zerre memnun değilim sizden, sizle aynı grupta olmaktan. gerçi sizden önceki gruplarda gayet boktan.
offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. (22-10-16)

dersin başına geçtim, hala bu insanlarda aklım. resmen kötü hissediyorum şu an kendimi.
tam olarak aptal yerine konduğumu düşünüyorum. beni kontrol etmeye çalıştıklarını düşünüyorum. resmen saflaşmışlar ve beni de kendi saflarına çekmeye çalıştıklarını görüyorum. umarsamıyorlar, önemsemiyorlar beni. ama bir şekilde benimle konuşuyorlar, yanımdalarmış gibi duruyorlar, çünkü bir yandan da emin olamıyorlar benden. işlerini yokuşa sürerim diye çekiniyorlar.
ya zaten işiniz çok boktan. siz bu kadar çirkeflik yaptıktan, bu kadar şeffaf olmadıktan sonra acaba size nasıl bir geri dönüş olmasını bekliyorsunuz? siz acaba diğerlerine nasıl yöneldiğinize bakıyor musunuz? bakmıyorsanız neden diğerlerinin size yönelişlerine bu kadar takıyorsunuz. siz boktansınız ve haliyle sizden hazzetmiyorlar, sonuçta otorite oldukları için de size kötü yansıyor bu. fakat sıradan insan olsalardı zaten dinlemezdiniz ki onları. yine dışlardınız, tıpkı şu anda otorite olmayanlara yaptığınız gibi.
allahaşkına uzağımda durun ya. bulaşmayın bana. ben kendi yoluma bakıyorum, çok kendimleyim, eğitim almak için burdayım. bu tarz mevzulara çekmeyin beni. (22-10-16, 17.02)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder